Träning

Friskis är för friskisar! Just nu är jag en ;) Denhär vecka har jag varit superduktig och varit och tränat två gånger.. Kan ha blivit lite överdrift.. haha. I Måndags var jag duktig och cyklade till träningen, tränade ca 2 timmar och sen cyklade jag hem till mamma o pappa. Sen cyklade jag ner på stan och åkte ut till björnön och joggade 5km spåret. Något överdrivet kanske. haha.. hade ont i ena skinkan i tisdags :P Vilade i onsdags.. Igår var jag också och tränade, körde samma vända igen. Hoppade dock över björnön och hjälpte en kompis skruva möbler istället. :) Träningstokig vecka ! I like. :D :D :D Fast har fått problem att sova för att jag är för pigg nu... I morgon blir det träning igen. bra el dåligt? you tell me.

Hyllning till herr shnyggve



Såhär är det ju inte.. JAG HAR BLIVIT LURAD! xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0